پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ

پارک ساحلی سیمرغ در جزیره کیش - اگر قصد سفر با تور کیش در یکی از فصول مناسب سفر به کیش را دارید، حتما آوازه ساحل زیبای خلیج فارس به گوشتان خورده است. پس در طول سفر به کیش بازدید از پارک های ساحلی کیش را از دست ندهید و یک روز به یاد ماندنی را در کیش رقم بزنید. کیش دارای پارک های ساحلی زیادیست که از امکانات تفریحی و گردشگری زیادی برخوردار هستند و حتی می توان گفت که پارک های ساحلی کیش یکی از مکان های دیدنی کیش می باشند. یکی از سواحل زیبای کیش، پارک ساحلی سیمرغ در قسمت جنوب شرقی جزیره کیش می باشد. پارک ساحلی سیمرغ مساحتی بالغ بر 15000 متر مربع و طول 300 متر داشته و دارای امکانات ورزشی و گردشی جذابیست.

در جزیره ساحلی سیمرغ شاهد امکانات متنوعی خواهید بود که همه گردشگران جزیره کیش را به نوعی جذب خود کرده و همه با هر رده سنی در پارک ساحلی سیمرغ لحظاتی خوش را سپری خواهند کرد. بچه ها در زمین بازی و بزرگسالان در زمین ورزش این پارک ، در فضای گرم و دوست داشتنی و در کنار ساحل زیبای پارک های کیش روز ها و لحظات سفر به کیش را در ذهن خود ماندگار می کنند.

در واقع ساحل زیبای این پارک ساحلی از اصلی ترین جاذبه ها در میان گردشگران تور کیش است.

از دیگر جاذبه های پارک ساحلی سیمرغ که نظر بیشتر گردشگران را به خود جلب کرده است، مجسمه های زیبای واقع در اسکله پارک ساحلی سیمرغ است. مجسمه سیمرغ و مجسمه های دیدنی دیگری در کنار دریا و اسکله تفریحی کیش سوژه عکاسی برای مسافران و عاشقان عکس سلفی می باشد.

امکانات پارک ساحلی سیمرغ

چشم انداز بی نظیر، آلاچیق و باربیکیو

پارک لوله

امکانات ورزشی و زمین بدمینتون

پینگ پنگ و پیست اسکیت

نوار تندرستی و مسیرهای پیاده روی

آبنما و ایستگاه دوچرخه

سرویس بهداشتی و فضای سبز

پارکینگ های طولی

پارک ساحلی سیمرغ کجاست

کیش، در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری در امتداد ساحل ماسه ای، در نزدیکی پارک ساحلی مرجان، پارک ساحلی سیمرغ

آدرس پارک ساحلی سیمرغ

به راحتی با استفاده از یکی از تاکسی های این جزیره می توانید به پارک ساحلی سیمرغ برسید، پارک ساحلی سیمرغ ایستگاهی ست که همه رانندگان تاکسی جزیره آن را به خوبی می شناسند.

جاهای دیدنی نزدیک به پارک ساحلی سیمرغ

پارک ساحلی مرجان کیش

دلفیناریوم کیش

نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب